Eerste Hulp Bij Problemen

Ik krijg een foutmelding.

Wacht even en probeer nog eens opnieuw. Krijg je opnieuw die foutmelding, maar is de server niet overbelast (zie verder), neem dan contact op met jouw LO-leerkracht.

Ik krijg de ene na de andere foutmelding.

De kans is groot dat de server overbelast is (zie hieronder) op dat moment. Het heeft geen zin om dan snel nogmaals te proberen, daarmee wordt de server alleen maar meer belast. Wacht minimaal een kwartier vooraleer nog eens te proberen.

Hoe weet ik of de server overbelast is?

De snelste manier is allicht via de klasgroep op sociale media. Merken wij het op, dan zetten we een melding op de site. Ter info: voor de hosting zijn we afhankelijk van een externe partij, daardoor hebben we geen rechtstreeks zicht op de belasting.

Ik weet mijn wachtwoord niet meer.

Als je het wachtwoord van jouw schoolaccount (...@student.romerocollege.be) niet meer weet, neem contact op met de systeembeheerder van jouw domein. Weet je niet wie dat is, neem dan contact op met jouw LO-leerkracht die je zal doorverwijzen.

Het systeem zegt me dat mijn account niet gekend is.

Dit kan het gevolg zijn van overbelasting op de server (zie eerder). Zijn daar geen signalen voor, neem dan contact op met jouw LO-leerkracht, die kan nakijken of jouw account gekend is in het systeem.

Ik krijg deze aanmeldingserror.

Probleem bij aanmelding

Ging je terug naar een pagina door gebruik te maken de "Back"-knop in je browser? In dat geval is het normaal dat je die fout krijgt.
Probeer je opnieuw aan te melden.

"Ik vind dat er wel veel problemen zijn met deze site."

Dat vinden wij even spijtig als jij, geloof ons. Dit blijft hoe dan ook een project van leerlingen: we hebben niet de mogelijkheden die professionele bedrijven wél hebben, zowel in aantal, budget als kennis. We kunnen je wel garanderen dat we aan deze site keihard werken en dat we het nodige doen om de problemen te proberen oplossen!
Dankjewel voor je begrip.


Terug naar homepagina